|
Responsetijden volgens de Warmtewet
Laatst geactualiseerd d.d. 9 november 2009
De Warmtewet schrijft de responsetijden voor waarop vergunninghouders op een call moeten reageren. Zo handelt hij correspondentie binnen 10 dagen af, of laat binnen 5 dagen weten binnen welke termijn de adequate reactie kan worden gegeven.
Artikel 5 lid 7 Ww - De vergunninghouder zorgt jegens verbruikers voor een goede
bereikbaarheid. De vergunninghouder handelt correspondentie van
verbruikers binnen tien werkdagen af. Indien een oplossing in deze
periode niet mogelijk is, ontvangt de aangeslotene binnen vijf werkdagen
bericht binnen welke termijn een adequate reactie kan worden verwacht.
Dat vergt nogal wat van de uitvoeringsorganisatie.
|
|
Informatie op deze website wordt niet geactualiseerd. Ze is met de nodige zorgvuldigheid tot stand gekomen. Ze is echter geen alternatief voor gedetailleerd advies in specifieke omstandigheden. Alle teksten zijn geschreven op persoonlijke titel van de auteur(s) en reflecteren niet noodzakelijk de zienswijze van de site-eigenaar of van welke andere natuurlijke of rechtspersoon dan ook. Eventuele onjuistheden zijn niet uit te sluiten. Vragen en reacties zijn welkom op info@nieuwenuts.nl. NieuweNuts.nl is mede mogelijk gemaakt door Elannet BV en InnovatieNetwerk.
|
|
|